Lilly İlaç, web konferanslarla binlerce hekime ulaştı

15 Temmuz 2010   |    1 Mart 2013    |   Kategori: Sektör Print

İSTANBUL – Lilly İlaç son iki yılda 2000’e yakın hekimi bilim adamlarının katıldığı web konferanslarında buluşturdu. Lilly İlaç, canlı olarak düzenlenen konferanslar aracılığıyla  2010 yılında Türkiye’nin 35 ilini kapsayacak şekilde genişletilmesi planlanıyor.

 

Hekimlerle iletişimde son zamanlarda yaşanan zorluklar nedeniyle iletişimini alternatif kanallarla sürdüren Lilly Türkiye’nin en büyük ilgi gören programı, özel web sitesinden canlı yayın aracılığıyla yapılan web konferanslar oldu. Dünyanın herhangi bir yerindeki uzman bilim adamlarını dinleme fırsatı bulan Türk hekimleri, bu yayınlar sayesinde meslektaşlarının sunumlarını izlerken merak ettikleri soruları da anında sorup cevap alabiliyorlar. 

 

Bu çerçevede 2009 yılında Diyabet alanında düzenlenen 4 farklı oturuma Türkiye’nin 8 farklı ilinden yapılan canlı internet bağlantılarıyla başlayan Lilly, yılsonunda katılımcı sayısını 420’ye, katılan il sayısını ise 23’e çıkarmayı başardı. 2010 yılının başında ise iki önemli toplantı düzenlendi. Dünyanın önde gelen pulmoner patoloji uzmanı Kanada British Columbia Üniversitesi’nden Dr. Diana Ionescu’nun Kanada’dan katıldığı  “Küçük Hücreli Dışı Akciğer Kanseri Tedavisi Seçiminde Histolojinin Etkisi” konulu konferansını Türkiye’den 8 farklı lokasyondan 105 hekim izledi. Şubat ayında ise 247 endokrionoloji uzmanı, fizik tedavi uzmanı ve ortopedist, 11 farklı ilden Ankara’daki canlı yayına katılarak Prof. Dr. Alper Gülek ve Prof. Dr. Mazhar Tokgöz’ün Osteoweb Konferansını izledi.

 

Lilly olarak saha ekipleri aracılığıyla hekimlerin bu tür iletişim kanallarına yaklaşımlarını öğrenmeye çalıştıklarını belirten Lilly Pazarlama Direktörü Raziye Gedikli “Türkiye’nin de içinde bulunduğu Afrika, Ortadoğu, Rusya ve Asya ülkelerinden oluşan AMERASIA Bölgesinde, alternatif kanallar aracılığıyla iletişim faaliyetleri konusunda endüstri içinde öncü konumdayız.  İlaç ve sağlık sektöründeki pazar araştırmalarıyla tanınan Manhattan Research adlı şirketin sektördeki dijital trendleri yansıttığı son raporuna göre Avrupa’da ise Lilly olarak internet iletişiminde ilk 3 arasında yer alıyoruz” diye konuştu.

 

Lilly’nin alternatif kanallar aracılığıyla iletişime büyük önem verdiğini vurgulayan Gedikli “Mevcut uygulamalarımızı iyileştirmek ya da yepyeni iletişim araçları yaratmak için bu alandaki gelişmeleri ve yenilikleri çok yakından takip ediyoruz. Yurtdışındaki başarılı programları ve tecrübeyi Türkiye’ye en iyi şekilde adapte edip kullanmaktayız. Konferansların ardından hekimler arasında memnuniyet anketi de yaptık. Anket sonuçlarına göre hekimlerin %90’ı bu toplantıları çok yaratıcı bulduklarını ve mutlaka tekrar katılmak istediklerini belirttiler” dedi.

 

Web konferanslar serisi, 2010 yılında Türkiye’nin 35 ilini kapsayacak şekilde genişletilecek. Lilly’nin diğer e-iletişim çözümleri: Lilly’nin dünya çapında yürüttüğü ve Türkiye’deki uygulamalarına da adapte ettiği bir başka uygulaması ise “Trigger” adı verilen animasyonlu flash sunumlar. Hekim iletişimini bu sunumlarla yüz yüze sürdüren Lilly satış mümessilleri, tablet PC’leri üzerinden hekimlere Lilly ilaçları hakkında bilgi aktarabiliyor.

YAZIYI PAYLAŞ


YORUMUNUZ VAR MI?

avatar
Araç çubuğuna atla