Johnson & Johnson Vision’ın yeni kontakt lensi ACUVUE OASYS Multifokal artık Türkiye’de

11 Ekim 2021   |    13 Ekim 2021    |   Kategori: Sektör Print

Johnson & Johnson Vision, yeni multifokal (çok odaklı) kontakt lensi göz bebeğine uyum sağlayan™ tasarıma sahip ACUVUE OASYS MULTIFOCAL’ı Türkiye’de piyasaya sundu. Johnson & Johnson Vision1 multifokal kontakt lens portföyünün presbiyopi (yaşa bağlı yakını görememe) hastalarına yönelik yeni üyesi bu lens, Amerika Birleşik Devletleri’nde FDA tarafından 2020 yılında onaylandı.

Yapılan 25 klinik çalışmada yüksek konforu kanıtlanmış ve göz bebeğine uyum sağlayan™ tasarıma sahip ACUVUE OASYS MULTIFOCAL kontakt lensleriyle ACUVUE OASYS ürün portföyü genişliyor.* Yeniden kullanılabilen bu yeni lenste, halen piyasada olan 1-DAY ACUVUE MOIST MULTIFOCAL ile aynı, göz bebeğine uyum sağlayan™ tasarım bulunuyor ve aynı adımlar kullanılarak uygulanıyor.2 Hem yeniden kullanılabilen hem de günlük kullan-at seçenekleriyle sunulan bu teknoloji, presbiyopi hastaları için yüksek performans, uyum ve konfor sağlıyor.2

Dünya genelinde 1,9 milyar kişide presbiyopi olduğu tahmin ediliyor ve bu hastalarda görme bozukluğu 40’lı yaşların ortalarından itibaren başlıyor.3 Gözün yakın mesafedeki nesnelere odaklanma yeteneğinin etkilenmesinin yanı sıra, yetersiz ışıkta bulanık görme, baş ağrısı, göz yorgunluğu ve okuma sonrasında gözlerde yorulma presbiyopi belirtileri arasında sayılıyor.

Johnson & Johnson Vision Türkiye Profesyonel Eğitim ve Gelişim Müdürü Dr. Banu Arslan, “Presbiyopi hastalarına özel ACUVUE® OASYS MULTIFOCAL kontakt lensi Türkiye’de satışa sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Yapılan araştırmalara göre, EMEA bölgesinde 45 yaş üzerinde kontakt lens kullanabilecek 50 milyon presbiyopi hastası bulunuyor ve bu grubun yalnızca %10’undan azı söz konusu bozukluğu düzeltmek için multifokal kontakt lens kullanıyor5. Göz bebeğine uyum sağlayan™ tasarıma sahip ACUVUE® OASYS MULTIFOCAL kontakt lenslerini tüm mesafelerde daha iyi konfor ve daha net görme sağlamak üzere presbiyopi hastalarına sunuyoruz.”2

*www.clinicaltrials.gov NIH tarafından içerik sağlanan bir web sayfasıdır. 25 klinik çalışmada ACUVUE OASYS 2-haftalık marka ailesi için subjektif konfor birincil ya da ikincil sonlanım noktası olarak değerlendirilmiştir. Değerlendirme 25 Şubat 2021 tarihinde gerçekleştirilmiştir.

1 Johnson & Johnson Vision Care (Ireland) T/A Vision Care Ireland RSC
2 JJV Arşiv Verisi 2021. ACUVUE GÖZ BEBEĞİNE UYUM SAĞLAYAN TASARIM TEKNOLOJİSİ: JJVC Kontakt Lensleri, Tasarım Özellikleri ve İlişkili Faydaları.
3 American Academy of Ophthalmology, “Global prevalence of presbyopia and vision impairment from uncorrected presbyopia,” (2018). 
4 İsveç, Norveç, Danimarka, Almanya, İtalya, İsviçre, Fransa, İspanya, Türkiye, Polonya, Birleşik Krallık dahil olmak üzere EMA pazarlarından Bağımsız 3. Parti Verileri kullanılarak elde edilen Büyüme Oranları ve İç Analizler.
5 JJV Arşiv Verisi 2018. IPSOS Küresel İnsidans Takibi, perakende satış noktası tüketim verileri ve Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Rusya, Japonya, Güney Kore ve Çin'i kapsayan ulusal nüfus sayımı verilerine dayalı Büyüme Oranları analizi.

YAZIYI PAYLAŞ

YORUMUNUZ VAR MI?

guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör
Araç çubuğuna atla