Boehringer İngelheim Türkiye’ye IIP’den Bronz Ödül

15 Temmuz 2010   |    1 Mart 2013   |   Kategori: Sektör Print

Çok önemli bir gelişim aracı olan IIP süreci sonucu şirket çalışanlar tarafından değerlendiriliyor. IIP sertifikasını aldığı 2004 yılından beri belirlenen hareket planı doğrultusunda eksikliklerini tamamlayan Boehringer Ingelheim Türkiye’de IIP bronz sertifikasını almayı başaran tek şirket. Dünya ilaç sektöründe de bronz sertifikayı almaya hak kazanan üçüncü şirket olan Boehringer Ingelheim bu anlamda dünya çapında da bir başarıya imza atmış oldu.

 

Boehringer Ingelheim Genel Müdürü Roland Stehlin,“Boehringer Ingelheim Türkiye’de on beş yılını doldurdu. Tüm dünyada olduğu gibi şirketimiz Türkiye’de de insan kaynaklarına yatırımlarıyla öne çıkmaktadır. İlaç sektörünün sürekli gelişen ve büyüyen yapısı dikkate alındığında insan kaynaklarına yönelik yatırımların önemi çok daha açık biçimde ortaya çıkmaktadır. Buradan hareketle sürekli eğitim programlarımızla insan kaynağımızın gelişimini sağlıyoruz. Aldığımız bu ödül de bunun göstergesi oldu. Boehringer İngelheim olarak Türkiye ile bu büyük gururu paylaştığımız için mutluyuz” dedi.

Boehringer İngelheim’a yeni transfer

İlaç sektörünün başarılı isimlerinden Evren Özlü,  Boehringer Ingelheim Reçeteli  Ürünler Pazarlama Departmanı’na “Pazarlama Direktörü” olarak atandı. Marmara Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun olduktan sonra Arizona  Üniversitesinde Ekonomi alanında Master eğitimini tamamlayan Özlü, 1994 yılında Roche İlaç  Firmasında ürün müdürü olarak İlaç sektörüne giriş yaptı ve burada çalıştığı süre zarfında  Grup Pazarlama Müdürü ve Satış Müdürü olarak görev aldı. Boehringer Ingelheim’a Mayıs 2002  tarihinde katılan Özlü ve 3 yıl süreyle Ulusal Satış Müdürü görevini yürüttü, Haziran 2005  tarihinden bu yana da Abbott İlaç Firmasında Spesifik Farma Ürünleri Divizyonu Satış ve  Pazarlama Direktörü olarak görev aldı. Nisan ayında itibariyle Boehringer Ingelheim’a Pazarlama Direktörü olarak katılan Özlü, şirket hedefleri doğrultusunda reçeteli ürünler pazarlama stratejilerinin  geliştirilmesinden, yönetilmesinden ve Genel Merkez ile uyumlu hale getirilmesinden sorumlu  olacak.

YAZIYI PAYLAŞ


YORUMUNUZ VAR MI?

avatar
Araç çubuğuna atla